perjantai 21. syyskuuta 2012

Ihana Yllätys..

Rento aamu...

Sain tänään aamulla nukkua pitkästä aikaa vähäsen univelkoja takaisin. :)
 Autuus!
 Mies palasi taas kerran työmatkaltaan... 
Aamu piristyksekseni oli kaunispaketti Belgialaisia suklaita odottamassa minua...

 





Äidin hetki!
Kupillinen kahvia uudesta niin söötistä kupista,
 ja edellisenä päivänä ostamani kasa muotilehtiä, 
lapsi miehellä hoidossa ja pieni hetki omaa aikaa...
 Jee! :) 


 Hyvää Huomenta rakkaalle! Oih :)
 

  
Summer Riverin Ihanan söötti kahvikuppi kauniissa rasiassaan.

 ----------------------

Mikä on se sinun "Juttusi"?

 ( kaikilla naisilla kun yleensä tuppaa olemaan jokin erityisen mieluinen hankinta kohde.. ;) 
Kengät, laukut, hajuvedet, kellot, korut... jne.. lista on loputon... :)



No minun "juttuni" on kuten varmaan kuvista näkyy... 
Kengät ;) 
( sitä kyllä aina keksii itselleen jonkin mainion tekosyyn,
 miksi taas pitäisi hankkia nuo ihanaakin ihanammat kengät, 
jotka ovat kuin luodut minulle... 
" hahah Useamman kuin kerran sitä on tullut langettua... ;)

 


  
Mieheni rakensi juuri oikean mittaisen kengähyllyn vaatehuoneeseen.
 Kyllä on kiva kun kaikki löytyy helposti...

Toinen minun juttuni on Aikakausi lehdet, 
muotilehdet, sisustuslehdet... huh huh... 
Niitä löytyy täältä meiltä jo lähemmäs satoja... 
( tosin kyllä useamman vuoden ajalta ) ;)

No, mikä on" Sinun Juttusi "?? ;)

Aurinkoisin terveisin
Mrs. S

2 kommenttia:

  1. Onpas kenkiä!! :D Mä varmaan ostelisin kans jos vaan olis vain tilaa säilyttää ja rahaa ostella. :D

    Hmm..mikähän mun juttu on..ostelen ihania kankaita, vaikka ei tarttisi, lankoja niin ja muumimukit. :)

    Ihanat suklaat! Kiva ylläri!

    Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin onhan noita kertynyt, kylläkin vähän pidemmältä ajalta :) Ylläri oli ihana ja rentouttava hetki oli tarpeen :) Terveiset sinne myös.

      Poista

Etukäteen Kiitos rakentavasta palautteesta :)